Ramadan Dengan Set Puasa Shaklee


🥛PUASA SIHAT BERTENAGA DENGAN         SHAKLEE

Berpuasa di bulan Ramadan, Allhamdulillah tidak lama lagi kita memasuki bulan ramadan bulan yang ditunggu-tunggu untuk berpuasa dan menjalankan ibadah sebanyak mungkin. Hampir setiap tahun pasti ramai yang akan bertanya bagaimana untuk mengekalkan kesihatan suplement shaklee ketika berpuasa. 

JOM mamysheko kongsikan sedikit pengalaman berpuasa dengan set puasa shaklee. 

Kita mulakan dengan amalan semasa bersahur untuk mengurangkan rasa lapar sepanjang tempoh berpuasa.Kadang-kadang malas nak masak KAN???? mamysheko tambahkan ESP (Erergizing Soy Protein) dan Cinch shakes shaklee (ada 3 perisa Coklet, Vanila, cafe latte) senagai pengganti makanan berat. Dengan shaklee semuanya Cepat dan ringkas, boleh lah tambah dengan beberapa biji kurma sebagai menu bersahur. MUDAH KAN??? 

Cinch Shakes Shaklee perisa 
Coklet, vanila, cafe latte

Esp untuk berpuasa


Sahur dengan Esp & Cinch 
Shakes




Tidak lupa juga untuk mengekalkan tenaga dan mengelakkan dehidrasi atau kekurangan air dalam badan, semasa berpuasa.Bolehlah minum segelas perfomance drink shaklee,jangan lupa minum air kosong yang cukup ketika waktu bersahur dan berbuka. Performance Drink Shaklee mengandungi formula khusus untuk mengelakkan dehidrasi dan keseimbangan elektrolit badan agar tidak kekurangan air. Kita tidak akan berasa haus ketika berpuasa apalagi dengan cuaca yang panas ketika Ramadan. 


Performance drink untuk kekal
Hidrasi ketika berpuasa



Berbuka dengan Permormance drink
Shaklee

Untuk mengekalkan kesimbangan nutrien dalam badan ketika berpuasa, jangan lupa ambil suplement lengkap multivitamin vitealea shaklee.Bila badan cukup air dan nutrien barulah bertenaga dan segar sepanjang hari ketika berpuasa.Menjalankan ibadah ketika bulan puasa pun mudah.

Manfaat Vita-Lea 


Untuk yang mahu kekalkan berat badan atau turunkan berat badan dalam bulan Ramadan ni,  bolehlah tambahkan "SET LENGKAP HELLO NEW YOU" 


Untuk lebih maklumat tentang set ini boleh lah baca disini Kurus dengan set Hello New You

Sekian perkongsian mamysheko untuk kali ini ☺ semoga Ramadan kali ini kita semua berpuasa dengan sihat bertenaga.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



  

Comments