PAIN RELIEF CAPLET "untuk sakit sendi"

 


"PAIN RELIEF CAPLET" pernah dengar tentang produk shaklee ni tak?????  Mesti ramai yang belum kenal dengan produk shaklee ni. Waktu produk ni baru masuk kita tengah MCO/PKP waktu covid-19 tengah banyak kes, semua pun sibuk dengan hal kesihatan dan keluarga waktu tu. 

Waktu tu 3/7/2020 pain relief caplet masuk pasaran malaysia, new produk shaklee. 

PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE ni untuk masalah apa??? 

Seperti yang anda pain relief caplet ni adalah produk untuk masalah sakit sendi, otot  dan melegakan kesakitan. 

Pain relief caplet ni sama fungsi macam pain killer. Yang bagusnya pain relief caplet  ni ianya tidak mengandungi "ASPIRIN" untuk melegakan rasa sakit.  


HUH best kan!!! Bahan-bahan dalam pain relief caplet ni semulajadi dan ada kajian untuk menghalang kesakitan  secara semulajadi.

Ianya sangat lembut pada perut, dan ianya tiada kesan sampingan walaupun ambil untuk jangka masa lama. 

Pain killer yang selalu kita ambil mengandungi "ASPIRIN" ,jika mengambil terlalu kerap akan memudaratkan kesihatan kita. Kenapa baca kat sini 

PAIN RELIEF UNTUK SAKIT SENDI

Pain relief caplet ni sangat bagus untuk masalah sendi.Yang aktif bersukan,  kerja berat, suka haiking, dan yang selalu sibuk banyak melakukan pergerakan sangat sesuai amalkan pain relief caplet  ni.  

Bahan-bahan pain relief caplet ni pun semua bahan semulajadi,mengandungi ekstrak boswellia dan ekstrak sofflower bagi setiap caplet. 


BOSWELLIA 
🌼Boswellia (Frankincense/Kemenyan India) adalah salah satu herba purba dan paling bernilai di Ayurveda. Minyak pati dari resin biasanya digunakan dalam aromaterapi, cat, dan varnis.

Asid Boswellia yang terdapat dalam resin getah adalah bahan utama yang memberi kesan anti-keradangan, ia secara tradisional digunakan untuk merawat arthritis, spondylitis, sindrom kesakitan kronik, dan penyakit keradangan usus.

SAFFFLOWER 

🌼Safflower (Bunga Serupa Thistle Dalam Keluarga Bunga Matahari) adalah salah satu tanaman tertua di dunia dan telah wujud selama lebih daripada 4000 tahun. Ditanam untuk biji, minyak dan bunganya. Safflower dihasilkan secara komersial sebagai minyak yang boleh dimakan, pewarna kain, pewarna makanan, dan tujuan perubatan.

Ekstrak bunga dari Safflower mungkin mempunyai kesan antibakteria, antivirus, dan anti-keradangan. Dalam perubatan tradisional Cina, ia digunakan untuk meningkatkan peredaran darah seperti menyingkirkan darah beku dan mengawal atur kitaran bulanan. Ia juga diketahui untuk merawat kesakitan haid, kesakitan abdomen, kesakitan sendi, osteoporosis, dan migrain.




Apa kelebihan PAIN RELIEF CAPLET 

Kebaikan Pain Relief - Pengganti ubat tahan sakit yang selamat

1. Melegakan sakit pada sendi dan rasa tidak selesa, meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti untuk menghalang kesakitan.

2. Melindungi tulang rawan daripada rosak dengan mengurangkan keradangan.

3. Menyokong proses pembaikan dengan meningkatkan aliran darah ke kawasan sendi.





Bagi yang berminat nak dapatkan pain relief caplet shaklee boleh terus hubungi mamysheko 

Hubungi mamysheko kat sini :
http://www.wasap.my/+60178975764

Atau klik icon dibawah ini 👇


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah
#shakleePaparSabah










Comments