Hari Raya Dengan Shaklee

 


Bila sebut hari raya mesti ingat raya tahun lalu raya terkejut😆 🎶"tiba-tiba hari raya"🎶 hahahaha semua kalang kabut dibuatnya,ada yang tidak sempat kemas rumah,baju tak siaplah,tak sempat shopping keperluan untuk juadah pagi raya,apa lagi yang baru pindah rumah dua hari sebelum raya terkejut diumunkan, geli hati ingat peristiwa pasang pintu bilik malam hari raya. Sampai subuh baru siap kemas dan bersihkan rumah 😆.Pengalaman indah yang tak dapat dilupakan.

Untuk persediaan raya tahun ini mamysheko buat cara sederhana saja,maklumlah 🤭 mak buyung, nak sental rumah pun rasanya tak larat, nasiblah produk shaklee membantu mamysheko untuk mudahkan persiapan hari raya kali ni. 

Antara produk shaklee pilihan hati 
Untuk persedian raya tahun ni


Raya tahun ni mamysheko buat persediaan awal untuk sambutan hari raya,hihi maklumlah tahun ni mamy hari raya dengan shaklee.Nak sental rumah kena ada produk yang bebas kimia kan mamy guna Basic-H2o dari shaklee. 

Basic-H²o bebas bahan kimia


BERSIHKAN RUMAH DENGAN BASIC-H²O SHAKLEE, mamy gunakan pencuci serbaguna ini untuk kerja-kerja pembersihan rumah,kenapa sebabnya:

🎶Basic-H²O bebas dari bahan kimia, selamat digunakan disemua permukaan,pelbagai kegunaan,semulajadi,sangat selamat untuk kanak-kanak dan lembut pada tangan. 


Bahan-bahan yang digunakan adalah bahan natural Ekstrak jagung dan kelapa

Sental rumah memerlukan tenaga kan mesti penat,buat mamy tahun ni mencabar sikit sebab cepat penat 🤭 mak buyung kompom penat kalau buat kerjakan? Nasib baik ada Cinch Tea Mix untuk KEKAL SEGAR DAN BERTENAGA SEPANJANG HARI, jadi nak sental rumah luar dalam pun tak penat hihi.
Cinch Tea Mix 😋

Ehh mesti ada yang tertanya-tanyakan hamil boleh ke minum teh?
Testimoni dari ibu hamil 
Cinch Tea Mix Shaklee juga sesuai untuk ibu hamil kerana ia tidak mengandungi caffein yang berlebihan cuma 0.9mg sahaja. Berbanding dengan Nescafe, Kopi dan Teh biasa.


Bagi yang balik kampung untuk berhari raya kali ni cuba ambil Cinch Tea mix shaklee untuk bantu memberi tenaga,kekal segar dan tidak mengantuk ketika memandu.Pastikan anda dapat rehat yang cukup ya 😉.


Dah sental rumah,balik kampung juadah raya tahun ni dah rancang nak masak apa??? Mesti penuh satu meja pagi raya dengan pelbagai juadah dan biskut raya.


Mamy dah ready 🤭,bila dah beraya hidangan mesti tak ingat dunia makan semua hidangan. Dah makan sedap jangan lupa ambil supliment untuk bakar lemak lemak biar berat badan tak naik mengejut lepas raya,omega guard dan lecithin jadi pilihan hati untuk bantu kawal berat badan.Maklumlah ini kan raya!!!!! 



Gabungan ajen pembakar lemak

Banyak manfaat dua produk ini selain bantu kawal berat badan ianya juga bantu huraikan dan bakar lemak bawah kulit dan tubuh anda. Ianya juga bagus untuk kawal kolesterol dalam badan.So nanti makan rendang daging banyak tak lah naik kolesterol hihi. 

Bila perut dah kenyang,senang hati 🤭 balik rumah jangan lupa detoks ya, biar tak kena masalah sembelit nanti perut buncit,susah nak sambung berhari raya esoknya.

Set detoks

Gabungan antara Herba-lax dan Alfalfa bantu atasi masalah sembelit,legakan perut anda dan, bantu untuk detoks (buang toksin terkumpul dalam badan).Perut sihat dan selesa jadi taklah meragam waktu nak round rumah saudara-mara dan rakan-rakan. 

Bagi yang hamil pula masalah sembelit tak dapat dipisahkan,jadi mamy ambil Ostenutrix untuk kurangkan masalah sembelit,sebabnya wanita hamil tak boleh ambil herba-lax dan alfalfa.Ostenutrix boleh sebab kesannya lebih lembut untuk perut ibu hamil dan baby dalam kandungan. Selain itu ianya juga bagus untuk bantu bekalkan kalsium untuk ibu dan bayi, ostenutrix juga bantu untuk tidur lebih lena.




Waktu raya mesti ramai yang akan jatuh sakit sebab ,terlebih makan makanan berminyak,makan maknan yang manis,cuaca juga mempengerahui. Kena tingkatkan pertahanan badan,biar tak mudah jatuh sakit. Vitamin-C dan Vita-lea kids wajib ambil sebelum beraya untuk kuatkan imun bada ,supaya kita terhindar dari penyakit seperti demam dan selsema. Maklumlah bila dah berkumpul dan kunjung berkunjung penyakit mudah berjangkit.

Vita-lea kids & Vitamin-c 
Kuatkan imunisasi badan


Jangan lupa juga banyakkan minum air kosong, atau anda boleh gantikan dengan performance drink,tak lah nak minum minuman yang manis saja  dan bolehlah hidangkan untuk para tetamu yang datang berhari raya. lebih sihat.Performance drink juga bantu kita atasi masalah hidrasi.

Perfomance drink shaklee

Macam mana bestkan Hari raya dengan Shaklee???  Sangat-sangat best sebab kenapa waktu sibuk berhari raya, kita dapat jaga kesihatan dan boleh kawal berat badan. Sekaligus dapat bantu yang datang berkunjung sihat sama-sama kongsi kebaikan produk shaklee Bestkan??? 

Beraya dengan family shaklee beaufort 


Tahun ni best sangat-sangat dapat peluang berhari raya dengan family shaklee Beaufort 🥰 sambil berhari raya, sambil kongsi pengalaman bisnes dan kongsi pengalaman dan kesan dari amalkan produk shaklee.Bak kata pepatah "sambil menyelam minum air",sambil beraya dapat tambah ilmu dan dapat nasihat serta dorongan dari upline master untuk majukan bisnes.Hihi dan paling best dapat berkenalan dengan rakan satu team polaris.SERONOKNYA 


Mamysheko doakan semoga raya tahun ini semua sihat dan dapat merayakan hari raya dengan keluarga dan sanak-saudara.Semoga kita bertemu lagi di lebaran tahun hadapan. 

Jom Hari Raya Dengan Shaklee!!!!

Nak grab produk shaklee boleh hubungi mamysheko, klink icon dibawah 👇


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah 















Comments