Vitamin Cantik Shaklee "Vitamin-E"


 Ramai yang share tentang kebaikan vitamin-E Shaklee,kelebihan dan manfaat pengambilan vitamin-E untuk kesihatan. Setiap hari ada saja cerita tentang vitamin-E shaklee, BEST KE Vitamin-E Complex Shaklee ni??? Jom kita risik tentang vitamin-E .

Pengenalan
Vitamin-E adalah nutrisi penting untuk kesihatan dan dapat ditemukan dalam pelbagai makanan dan supplement. Vitamin-E adalah vitamin yang larut dalam lemak dan banyak ditemukan dalam minyak sayuran,  sereal,daging,telur,buah-buahan dan minyak gandum. 

Sudut info:
Vitamin E memainkan peranan penting dalam sistem ketahanan badan dan berfungsi sebagai antioksida untuk menutralkan radikal bebas yang merosakkan sel pada peringkat jenetik. 

Terdapat banyak manfaat vitamin-E pada kesihatan badan, terutamanya pada kesihatan kulit. 

Vitamin-E complex shaklee mengandungi vitamin-E (d-alfatokoterol)  asli daripada minyak sayuran serta selenium yang berperanan melengkapi aktiviti vitamin-e. 

Setiap capsul softgel vitamin-e complex shaklee membekalkan 400IU vitamin-e semulajadi 65meg selenium dan 39.4mg ekstrak biji anggur membantu mengekalkan kesihatan yang baik. Dan tidak mengandungi perisa dan perwarna tiruan,pemanis atau pengawet. 



Sudut info:
Untuk 400IU vitamin-e seseorang perlu mengambil makanan seperti berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas. 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam,  500g badam. MAMPU KAH KITA MAKAN MAKANAN INI UNTUK SEHARI BAGI MENCUKUPI 400IU vitamin-E???? 

Sudut info:



Vitamin-E terkenal sebagai vitamin kecantikan ini kerana vitamin-e bagus untuk mereka yang ingin kulit lebih cantik, licin dan awet muda. Bersifat anti-penuaan ianya dapat mengurangkan garis-garis halus dan tanda penuaan pada wajah. 


Vitamin-e juga dapat membantu memudarkan atau mengurangkan parut dan masalah jerawat. Vitamin-e memperbaiki peredaran darah dalam darah, dan dapat menjadikan wajah kita berseri dan tidak kusam. Secara tak lansung kulit akan bebas dari jerawat dan jeragat. 😍 Bestkan??? Flowless gitu!!!! 

Mesti anda akan nampak lebih muda dengan manfaat vitamin-e yang membantutkan penuaan sel, yang disebabkan oleh radikal bebas. 

TAHUKAH ANDA???? 
Vitamin-e juga dapat membantu mengurangkan kedutan pada kulit wajah. Sekaligus meningkatkan keanjalan kulit. Kulit akan halus dan licin.

TAHUKAH ANDA????
Vitamin-E shaklee boleh dijadikan masker!!!

Terdapat banyak manfaat vita-e selain pada kulit antaranya ialah:

1.Membantu mengurangkan kesan "inflammation" .

2.Membantu mengurangkan risiko penyakit Parkinson. 

3.Membantu luka cepat sembuh. 

4.Membantu mengurangkan risiko kulit "sunburn". 

5.Membantu meningkatkan fungsi kesihatan mata. 

6.Membantu kanak-kanak yang ada masalah beta-thalassemia dan vitamin E deficiency. 

7.Membantu mempercepatkan pertumbuhan sel kulit.

8.Membantu meningkatkan fungsi sistem saraf.

9.Membantu meningkatkan fungsi buah pinggang. 

10.Membantu merawat luka kecil di dalam tulang dan otak bayi pramatang. 


Ini adalah antara info dan maklumat tentang vitamin-e shaklee yang mamysheko kongsikan dengan anda semua. Nak lebih info tentang Vitamin-E Complex Shaklee (klik disini) 

Terima kasih sudi baca sampai habis, sampai jumpa diperkongsian mamy yang seterusnya. Lepas ni mamy akan kongsi pula tentang produk "CoQ Trol Plus"(klik disini). 

Nak Vitamin Shaklee???  Jom dapatkan vitamin shaklee anda sekarang!!!!  

Klik icon dibawah ini :


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah


Comments