SET KURUS SHAKLEE"kekal sihat & kurus tanpa berlapar "


Ramai yang nak kurus kan???  Tapi tak jumpa cara atau produk yang sesuai,yang bagi kesan yang kita harapkan.Ada yang sanggup beli produk dengan harga mahal semata-mata untuk nak kurus TAPI, indah kabar dari rupa 😔 hampa dengan hasil berat tak turun-turun. 

Malah ada yang ambil pil kurus tanpa tahu kesan sampingan pada badan kita untuk jangka masa panjang. 

Sesetengah produk dipasaran sekarang banyak mengandungi bahan-bahan kimia berbahaya yang akan memberikan kesan sampingan pada kesihatan diri.

Bila dah ambil untuk masa yang lama,bahan kimia yang ada dalam produk kurus yang kita ambil akan menjadi racun didalam badan. Mula lah macam-macam penyakit timbul.TAKUT KAN!!  Bahaya betul!!!  

JANGAN SALAH PILIH PRODUK KURUS !!! 

So kali ni mamysheko nak kenalkan "SET KURUS SHAKLEE" untuk anda.Kenapa mamysheko syorkan set kurus shaklee ni, meh baca ni :

Sebab-sebabnya 
1.Harga mampu milik. 
Harga yang berpatutan ikut bajet kita,  tak terlalu mahal atau "HARGA KAYANGAN". 

2.Selamat dan semulajadi.
terbukti selamat tanpa bahan kimia berbahaya, bahan-bahan yang digunakan adalah dari sumber semulajadi.

Dikaji oleh para saintis shaklee untuk memberi kesan yang baik kepada tubuh badan manusia, tiada kesan sampingan walaupun amalkan produk shaklee untuk jangka masa yang lama. 

3.Mudah untuk dapatkan produk. 
Senang untuk dapatkan stock produk, tinggal hubungi agen-agen shaklee yang berdaftar,seluruh malaysia ada. 

SET KURUS SHAKLEE
Set kurus shaklee ada 3 produk dalam set ni OMEGA GUARD, LECITHIN DAN ESP. Jom tengok fungsi dan manfaat setiap produk dalam set kurus shaklee. 

ESP( Sumber Protein)

lengkap dengan protein soya organik,  sangat lembut pada perut, yang ada gastrik sangat sesuai ambil esp.

ESP bantu untuk lengkapkan sumber protein dalam badan,untuk bagi tenaga dan untuk rasa kenyang lebih lama. Bantu kita  untuk tahan nafsu untuk makan berlebihan ketika waktu sarapan. 

Bila kita kenyang dengan sumber protein kadar metabolisma badan akan meningkat, so proses penurunan berat badan pun mudah. 

OMEGA GUARD LECITHIN (ajen pembakar lemak) 


Agen pembakar omega guard mengandungi omega 3 ,bantu membakar atau menyingkirkan  lemak degil dalam organ dan meningkatkan metabolisme badan kita,ianya menyebabkan penurunan berat badan.

Manakala Lecithin pula membantu membakar lemak degil dibawah lapisan kulit dan membantu kita mengurangkan atau mengecilkan saiz badan.

Kalau nak lebih kesan boleh lah tambah dengan CINCH SHAKES SHAKLEE .Cinch shakes bantu untuk :


Ada 3 pilihan coklet, vanilla dan cafe latte, bagi yang sukar dan tidak suka menelan tablet bolehlah pilih jenis minuman pula Cinch Shakes. Tinggi dengan protein dan sekaligus sebagai pengganti makanan berat atau meal replacement. 

Membekalkan badan dengan jumlah protein padat dan lengkap dengan nutrisi.Memberikan rasa kenyang lebih lama dan membantu kurangkan inci lebih cepat atau lansing.


macam mana dah kenal kan dengan "SET KURUS SHAKLEE" bulan ni ada promosi untuk set kurus ni, paling best beli anda akan dapat percuma gift. WOW ‼️‼️‼️ bestkan nak tahu apa gift tu ??? 

Dapat mini tote beg dan

Double wall glass shaklee 

Cantikkan gift percuma ni, NAK!!!  meh hubungi mamysheko untuk dapatkan promosi set kurus shaklee bulan ini. 

Hubungi mamysheko kat sini :
http://www.wasap.my/+60178975764

Atau klik icon dibawah ini 👇


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah
#shakleePaparSabah












Comments