7 Sebab Kenapa Shaklee Suplemen terbaik di Malaysia

 


Assalammualaikum Hai semua,Kembali lagi diblog seterusnya dengan mamysheko.Kali ni mamysheko nak kongsikan tentang sebab- sebab kenapa suplemen Shaklee terbaik di Malaysia.Jom baca sampai habis yeee 😉

7 SEBAB KENAPA SHAKLEE SUPPLEMEN TERBAIK DI MALAYSIA 

1.Produk shaklee sudah lebih 100 tahun, Multivitamin pertama dicipta di Amerika oleh Dr. Forrest C.Shaklee (pengasas shaklee), yang berusia lebih 100 tahun. Produk yang telah diterima dan diakui oleh orang ramai dari dahulu lagi. 


2.Produk dari bahan semulajadi dan asli
Produk shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya, mematuhi standart keselamatan tertinggi. Produk shaklee juga lembut pada persekitaran(Mesra Alam),dan bebas daripada gluten. Shaklee tidak pernah melakukan ujian keatas haiwan dan bebas dari penganiayaan. Produk nutrisi dan kecantikan shaklee terbukti secara saintifik.Mempunyai kelulusan KKM malaysia dan Sijil Halal yang diiktiraf oleh JAKIM Malaysia. SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN

Senarai bahan-bahan yang TIADA
didalam shaklee



3.Selamat,Ujian kawalan kualiti setiap Tahun
Shaklee mempunyai komitmen jangka panjang untuk ketulenan,keselamatan dan kebersanan produk. Pengeluar menjalankan ujian, dan apabila dihantar ke shaklee, ujian bebas akan dilakukan oleh pihak shaklee sendiri untuk memastikan kualiti dan potensi setiap produk shaklee.Lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun dan 350 ujian bahan botani baru untuk pemcemaran yang berbahaya,racun perosak dan sisa lain. 


 4.Formula unik "EKSLUSIF" dari shaklee
Setiap produk shaklee disokong oleh lebih daripada 100 petan dan yang sedang dipetan.  Shaklee mempunyai 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan termasuk kajian landmark dan kajian telemere.Bahan-bahan dipilih dari seluruh dunia dan dari sumber semulajadi yang terbaik.


5.Lambakan testimoni yang dikongsikan oleh pesakit tentang hidup sihat bagi yang mengamalkan produk shaklee untuk kesihatan. Tidak ketinggalan perkongsian testimoni tentang "SET KURUS SHAKLEE" yang diakui kebersanannya, membantu proses penurunan berat badan dan sekaligus memberikan kesihatan yang baik pada yang mengamalkan set supplemen terbaik dari shaklee ini. 

Testimoni dari consumer produk shaklee

6.Kajian Landmark (The Landmark Study) 
Kajian landmark yang diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal Dr.Gladys Block bersama University Of Colifornia Berkeley,merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen.  Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau yang mengambil suplemen jenama lain. 



7.Trusted Brand Malaysia
Shaklee malaysia diiktiraf sebagai suplemen "Trusted Brand" di Malaysia,bagi kategori "Trusted Vitamins And Health Supplements Brand" Gold Award,bagi 2 tahun berturut-turut tahun 2021 dan tahun 2022 oleh Majalah Reader Digest. 


Ini adalah 7 sebab kenapa rakyat malaysia dan mamysheko sendiri memilih suplemen shaklee. Sejak tahun 2020 lagi mamysheko dan keluarga memilih shaklee sebagai suplemen pilihan dan kesihatan bertambah baik, banyak kesan positif yang mamysheko dapat dari amalkan vitamin dan guna produk shaklee.



Bagi yang masih tercari-cari suplement terbaik untuk keluarga dan diri sendiri boleh lah pilih suplement dari shaklee. BAGAIMANA NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE??? Boleh lah hubungi kami dengan klik link dibawah ini. Untuk mamysheko bantu anda dapatkan produk shaklee pada harga lebih jimat.


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023





Comments