Cara Renewal Mudah Dengan Shaklee


Hai Assalamualaikum terima kasih kerana singgah diblog mamysheko. Untuk tajuk kali ini mamy nak kongsikan cara mudah "Renewal Member Shaklee " dengan mudah. 

Perkongsian kali ini adalah maklumat menarik bagi yang ingin mendaftar menjadi ahli shaklee dan juga yang sudah lama berdaftar dengan shaklee tapi dah tak aktif, Jom kita lanjutkan. 


Setiap tahun shaklee akan renew keahlian untuk melindungi data peribadi dan mengemaskini maklumat keahlian.

Untuk renewal keahlian shaklee ada beberapa cara renewal sama ada secara percuma dengan pembelian produk untuk aktifkan dan renewal keahlian shaklee anda, dan bagi yang sudah berdaftar tetapi nama anda tiada dalam data shaklee malaysia atau keahlian tidak aktif, anda terpaksa mendaftar ulang dan membuat pembayaran sebanyak RM35.00 sahaja. 


BILA PERLU RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE?

Membership Shaklee valid dalam tempoh setahun selepas mendaftar. Tetapi membership expired date pula ditetapkan pada tarikh lahir anda tahun berikutnya. 

Ini untuk memudahkan anda ingat tarikh untuk anda renew membership Shaklee. Macam renew lesen memandu lah kan, sama dengan tarikh lahir.

Shaklee malaysia menawarkan pembaharuan keahlian shaklee seawal 3 bulan sebelum tarikh lahir anda,dan secara percuma caranya mudah beli mana-mana produk shaklee sebelum tarikh lahir lahir anda,dan anda dah dapat aktifkan atau renewal shaklee membership anda. MUDAHKAN shaklee sangat membantu setiap ahlinya untuk kekal aktif berbisnes. 

Banyak kelebihan untuk ahli shaklee,jadi rugi kalau anda biarkan ID shaklee anda non-aktif dan tidak terusik.Mari kita lihat antara kelebihan menjadi ahli shaklee.

1.Dapat beli produk shaklee dengan HARGA AHLI.Bila ada promosi untuk ahli,harga akan jadi lebih murah dengan diskaun.

2.Dah dapat harga murah dapat lagi cashback setiap bulan. 

3.Dapat belajar cara bisnes dengan master yang berpengalaman dan dapat bimbingan dari upline master secara percuma dan kelas-kelas nutrisi yang disediakan oleh shaklee.

4.Peluang menjana income 4 angka dari rumah. 

5.Bisnes mudah,ringkas dan semua dihujung jari anda. 

🥰 Bestkan jadi ahli shaklee, nak renew membership shaklee senang je, boleh secara online (dilaman web rasmi shaklee. Malaysia)  atau boleh terus ke branch shaklee yang sah. Macam mana tertarik nak join jadi ahli shaklee????  BOLEH hubungi mamysheko untuk tahu caranya dan join team mamysheko.

Semoga perkongsian mamy kali ini,membuka mata anda untuk menjana income dengan shaklee. Terima kasih sudi baca sampai habis 💚 LOVE you all. 


 

#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah 






Comments