Cash Rebate" Dapat Makan Vitamin Percuma"




Anda dah jadi ahli Shaklee ????
Anda dah gunakan produk Shaklee ????
Dapat Makan vitamin percuma ????


Senang hati betul tengok tajuk dan seronok rasa kan ??? siapa saja yang tak suka beli barang dan dapat cash rebate dan dan dapat pula guna cashback untuk beli barangan lain. Shaklee beri bonus secara cash,cash yang kita dapat dari bonus setiap bulan akan di kreditkan ke dalam akaun bank kita sendiri.

Mamysheko akan tunjukkan macam mana anda nak dapatkan cash rebate dan makan vitamin percuma,dengan hanya beberapa langkah ringkas JOM baca sampai habis ye.


Bila anda dah jadi ahli shaklee malaysia maksudnya anda akan dapat banyak kelebihan sebagai ahli, contohnya anda boleh beli produk dengan diskaun, dan setiap pembelian produk shaklee yang anda buat, anda akan dapat point,kita panggil "Unit Value" (UV). Cara nak dapatkan produk shaklee dengan percuma dan dapat cash rebate atau cashback dengan produk shaklee simple saja. 

MACAM MANA????? 

Anda harus faham bila belian anda mencecah 150UV belian dalam RM500-RM600,shaklee akan pulangkan komisyen sebanyak 5% kepada anda. Shaklee akan pulangkan kembali  CASHBACK ke dalam akaun anda secara automatik pada setiap 14hb pada setiap bulan. 


Tapi anda harus faham UV daripada belian anda itu hanya bertahan untuk 1 bulan sahaja, jadi anda akan cukupkan 150UV ataupun lebih untuk anda dapatkan cashback pada bulan depan.

MACAM MANA PEMBAYARAN KOMISEN SHAKLEE???? 

Shaklee akan ikut belian yang anda buat dalam setiap bulan untuk berikan Cash Rebate pada setiap ahli shaklee contoh 150UV(5%) anda akan dapat RM30.00,Untuk 300UV(8%) anda akan dapat sekitar RM90.00, 600UV(11%) pula anda akan dapat dalam lebih kurang RM250.00 keatas, dan seterusnya.


CARA DAPAT CASH REBATE LEBIH ???

Cashback yang anda perolehi dari produk yang anda makan, macam mana anda nak dapatkan atau gandakan lagi UV anda. Simple dan mudah anda hanya perlu kongsikan dengan orang disekeliling anda sama ada ahli keluarga, jiran, rakan sekerja, kawan-kawan lama kita dari universiti, sekolah yang anda adalah ahli shaklee, dan kongsikan dengan mereka semua tentang produk shaklee yang anda amalkan.Mereka semua ini ada keperluan kesihatan masing-masing,ada yang ingin Cantikkan kulit,tenaga dan mungkin ada masalah kesihatan yang biasa ataupun kronik.  Mereka ini perlukan produk shaklee untuk ikhtiar dan memperbaiki kesihatan mereka.


Dari sini lah pembelian kita akan bertambah dan UV yang kita perolehi juga akan meningkat,cash rebate yang kita perolehi itulah kita akan nikmati (buat pembelian produk shaklee yang kita amalkan) dan dapat Makan Vitamin secara percuma dan enjoy semua produk-produk premium dari shaklee. BESTKAN???  dah dapat cash rebate dapat pula beli produk tanpa keluarkan duit sendiri. 

Simple,mudah Anda macam mana nak dapat Cash rebate dan makan vitamin secara percuma juga????  Boleh jom daftar sebagai ahli shaklee dengan kami.


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah 





Comments