Kurus Dengan "HELLO NEW YOU SHAKLEE"


Pernah dengar tentang set HELLO NEW YOU dari SHAKLEE???? SET INI UNTUK APA???

Bagi yang ikhtiar untuk kurangkan berat badan tentu sudah mengenali set HELLO NEW YOU dari shaklee. Set ini membantu kita untuk kurangkan berat badan dengan sihat dan selamat.Tak kurang juga bagi yang mengamalkan "Interminttent Fasting" (IF) set ini paling popular untuk membantu anda kekalkan berat badan ideal sekaligus menjaga kesihatan.Jom mamysheko kongsikan kebaikan dan cara set HELLO NEW YOU membantu anda untuk kurus.


SET HELLO NEW YOU 
KENALI SET KURUS SHAKLEE

Set Kurus Shaklee adalah set pilihan ramai bagi yang ingin mencuba turunkan berat badan secara sihat. Ramai yang telah mencuba mengamalkan set ini dan hasilnya sangat memuaskan,dan ramai yang telah berjaya turunkan dan kekekalkan berat badan dengan set ini. 

Set kurus shaklee mengutamakan 3 "B" konsep "BAGAIMANA SET BERFUNGSI"

๐ŸšฝBuang (DETOKS) 
๐Ÿ”ธMenyingkirkan toksin dan membersihkan usus secara semulajadi

๐Ÿ”ฅBakar
๐Ÿ”ธMembakar lemak tepu di bawah kulit dan kolestrol, serta melarutkan lemak bagi memudahkan proses penyingkiran. 

๐Ÿ’ชBina
๐Ÿ”ธMembentuk badan serta mengelakkan badan menggelebeh selepas kurus. Sumber protein memberikan rasa kenyang lebih lebih lama. 


Detox-Herba lax
๐ŸBerfungsi untuk kempiskan perut, bantu masalah sembelit, detox berfungsi menyingkirkan toksin yang terkumpul dalam badan kita. Membersihkan usus dimana segala toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. 


Agen Pembakar-Omega guard & Lecithin
๐ŸAgen pembakar omega guard mengandungi omega 3 ,bantu membakar atau menyingkirkan  lemak degil dalam organ dan meningkatkan metabolisme badan kita,ianya menyebabkan penurunan berat badan. Manakala Lecithin pula membantu membakar lemak degil dibawah lapisan kulit dan membantu kita mengurangkan atau mengecilkan saiz badan.


Cinch Shakes
๐ŸAda 3 pilihan coklet, vanilla dan cafe latte, bagi yang sukar dan tidak suka menelan tablet bolehlah pilih jenis minuman pula Cinch Shakes. Tinggi dengan protein dan sekaligus sebagai pengganti makanan berat atau meal replacement. Membekalkan badan dengan jumlah protein padat dan lengkap dengan nutrisi.Memberikan rasa kenyang lebih lama dan membantu kurangkan inci lebih cepat atau lansing.

3 langkah mudah untuk anda kekal kurus dan sihat๐Ÿ’š lepas ni dah tahu macam mana nak kekalkan berat badan ideal dan kekal sihat walaupun tengah diet, tak perlu berlapar lagi kalau nak kurus kali ni.

Buat pilihan terbaik dengan set Hello New You shaklee,JOM KURUS DAN KEKALKAN kesihatan ๐Ÿ’š

Berita baik untuk anda semua "SET HELLO NEW YOU SHAKLEE" kembali lagi jom grab promosi bulan ni. 



Nak grab promosi Shaklee Area Beaufort, kuala penyu sabah boleh rojer mamysheko disini ๐Ÿ‘‡




#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah 

Comments