Multivitamin Shaklee Kini Berwajah Baru

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU



Tahukah Anda????? Dari mana datangnya perkataan VITAMIN??? 

Semestinya ia daripada multivitamin pertama di dunia yang dicipta Oleh DR. FORREST C. SHAKLEE pada tahun 1915,iaitu sejak 108 tahun lalu!!!!

Asalnya ia dinamakan SHAKLEE VITALIZED MINERALS sejak itulah nama singkatan Vita-Min diguna pakai oleh semua jenama. Paling menarik umur Dr. Forrest C. Shaklee masa mencipta vitamin pertama didunia baru 21tahun,Wah HEBATKAN!!!!  


Bangga dan terujanya dengan kisah ini, seronok sangat dapat menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee. Kini kami bertambah yakin karna shaklee sangat menitik beratkan aspek KEASLIAN dan MUTU menyebabkan setiap produk yang dihasilkan disokong oleh KAJIAN SAINS



Shaklee terbukti sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. Untuk pengetahuan semua shaklee ada berita baik untuk semua pengguna produk shaklee, Multivitamin Vita-Lea Iron Plus kini berwajah baru, hasil dari inovasi lebih dari 100 tahun dan kemas kini telah membawa kepada formulasi VITA-LIZE.


VITA LEA IRON PLUS 

Vita-lea iron plus


Shaklee memperkenalkan vita-lea yang berasal dari bentuk cecair yang kini telah dikemas kini formulasinya ke bentuk tablet. Vita-lea iron plus  adalah multivitamin dan multimineral harian daripada shaklee,sebuah syarikat kesihatan dan kesejahteraan yang terkenal.

Mandangkan produk ini telah berada dipasarkan sejak lebih 100 tahun lamanya, formulasinya telah melalui beberapa kemas kini dan penambahbaikan dari semasa ke semasa. Vita-lea ialah supleman asas dalam barisan produk shaklee, dan ia adalah salah satu produk terlaris dan paling disukai oleh pengguna. 



FORMULASI TERBARU SHAKLEE 
VITA-LIZE 

Vita-Lize multivitamin yang diperbaharui dan kini berwajah baru. Merupakan supleman multivitamin dan multimineral spektrum luas yang sesuai untuk golongan dewasa dari semua peringkat umur dan gaya hidup. 



Ia boleh memberi manfaat terutamanya untuk individu yang mengalami kesukaran mendapatkan semua nutrien yang diperlukan daripada diet mereka atau yang telah meningkatkan keperluan nutrien disebabkan oleh pelbagai faktor seperti umur,tekanan, penyakit,kehamilan atau prestasi sukan. 


Lebih-lebih lagi sekatan pemakanan atau alahan makanan tertentu boleh menyukarkan untuk mendapatkan semua nutrien penting yang diperlukan melalui diet sahaja. 


Justeru suplemen VITA-LIZE boleh membantu dalam situasi sedemikian.Vita-lize juga sesuai untuk VEGETARIAN dan VEGAN

Jadi bagi pengguna produk shaklee multivitamin VITA-LIZE akan dikeluarkan pada hujung bulan Mei 2023 nantikan pengumumannya,tak sabar!!!!! Jangan lupa grab Vita-lize untuk keperluan kesihatan anda dan keluarga.

Yang cari produk shaklee area Sabah -(Beaufort/Kuala Penyu)  boleh lah rojer mamysheko ya link dibawah ini 👇



#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah









Comments