Testimoni Shaklee Saya "Ikhtiar Hamil Dengan Set Hamil Shaklee"


Hai semua Assalammualaikum bertemu kembali dalam blog mamysheko.

Cahaya mata atau zuriat setiap pasangan yang telah mendirikan rumah tangga pasti menanti-nantikan kehadiran simanja. Kadang-kadang rezeki tak kunjung tiba ,ada yang menanti belasan tahun mau juga yang menanti berpuluh tahun lamanya.

Pasti ada yang kecewa,sedih, dan ada juga yang mengelami kemurungan dan tekanan. Kita cuma merancang Allah SWT yang menentukan rezeki masing-masing.

Untuk yang dah lama dan dah macam-macam cuba cara ikhtiar,dari moden sampailah perubatan alternarif, kali ni mamysheko kongsikan pengalaman ikhtiar atau "Testimoni Shaklee" mamy sendiri untuk ikhtiar hamil dengan set shaklee. Mudah-mudahan dapat membantu lebih ramai pasangan diluar sana untuk ikhtiar hamil.

Set Lengkap Hamil shaklee

Kita ikhtiar biar pun ambil masa yang lama mahupun sekejap kena tawakal dan tidak mudah putus asa,ramai yang cuba ikhtiar hamil tapi berhenti separuh jalan. Ada yang dah penat, banyak habiskan wang ringgit berubat sini sana tapi tak nampak hasil. 

Mamysheko sudah mendirikan rumahtangga hampir 15 tahun, pengalaman ikhtiar hamil dah macam-macam mamy cuba,mamysheko dan suami sudah mula amalkan produk shaklee dari tahun 2020 lagi sebenarnya,cuma sebelum ini ambil shaklee produk untuk kesihatan dan untuk kulit.

Mamysheko ada masalah kulit yang teruk sebelum ini,muka kusam, berjeragat, kulit kering sentiasa mengelupas, dan ruam panas dikulit badan.Suami pula amalkan shaklee produk untuk kesihatan dan tenaga tambahan,maklumlah PJJ kita tak dapat nak jaga kesihatan suami jadi kita bekalkan suplement tambahan untuk jaga kesihatan.



Alhamdulillah berkat sabar, tak putus berdoa dan tawakal Allah SWT hadirkan insan yang membantu mamy dan memberi tunjuk ajar cara nak ikhtiar dengan shaklee set hamil. 

Gembira hati tak terhingga mamy amalkan cuma sebulan set hamil shaklee,bulan July 2022 mamy dah hamil cuma mamy tak tahu waktu tu mamy dah berbadan dua ๐Ÿคญ.Happy sangat-sangat waktu ni,nagis campur rasa gembira,penantian 15 tahun lamanya akhirnya Allah SWT jawab doa-doa mamy dan suami. 

First UPT cek double line

๐Ÿ’š My First scan๐Ÿ’š

Cara ikhtiar untuk isteri:
๐Ÿ’šMamy-mamy kena amalkan set ini waktu kitaran haid, selama 14 hari berturut-turut dati pertama period hingga hari ke-14,jangan selang-selang ya kena disiplin,Kalau nak cara pemakanan mamy akan ajar selepas pembelian.

Cara ikhtiar untuk suami :
๐Ÿ’šuntuk ikhtiar suami pula kena berkorban sedikit,jika suami perokok boleh lah berhenti dahulu ketika amalkan set ikhtiar ini,dan bagi yang bukan beragama islam boleh lah berhenti mengambil minuman beralkohol dalam tempoh ikhtiar ni. Kenapa ini jawapan nya ๐Ÿ‘‡klik disini untuk lebih info 

Rokok bukan sahaja memberi kesan berbahaya kepada sistem pernafasan dan kardiovaskular tetapi juga memberi kesan kepada kesuburan lelaki. Kesuburan lelaki merujuk kepada keupayaan manusia untuk menghasilkan sperma berkualiti tinggi dengan morfologi sperma, bilangan dan pergerakan yang normal. Walau bagaimanapun, merokok akan mengurangkan pengeluaran sperma dan memberi kesan kepada pergerakan sperma. Namun, merokok juga akan menghasilkan morfologi sperma yang tidak normal. Sperma adalah penting untuk menyuburkan telur dan meneruskan keturunan.


Mengonsumsi minuman beralkohol secara berlebihan dapat berdampak buruk pada produksi cairan mani, sperma, dan kualitas sperma


Untuk ikhtiar suami pula Esp, Alfalfa, Vitamin-C & Vitamin E, cara consume ambil seperti biasa mamy akan ajar selepas pembelian "set Ikhtiar Hamil".Klik disini

Mamy kongsikan juga manfaat setiap produk untuk anda semua.




ESP,Sustained release vitamin-c ,Omega Guard.




Alfalfa complex,B-complex with Folic acid,CoQ-trol plus


Gla-complex Teman baik wanita

My littel princess Unaisah Annaila 

Bila hidup berumahtangga macam-macam dugaan Allah SWT beri pada pasangan,salah satu zuriat ada yang dikurniakan awal sebulan dah kahwin dah dapat rezeki anak, ada juga yang menanti berbulan-bulankan.Jangan susah hati ya Allah SWT uji setiap pasangan berbeza-beza,yang penting kita tak putus berdoa dan teruskan ikhtiar.

Mamy doakan yang sedang ikhtiar hamil semoga anda dan pasangan dikabulkan doa-doanya dan dipermudahkan setiap ikhtiar.Amin semoga perkongsian mamy kali ini dapat membantu dan memberi sedikit maklumat untuk yang masih tercari-cari cara ikhtiar hamil insyallah dengan Izin Allah SWT ,amin. Terima kasih sudi baca sampai habis perkongsian Testimoni shaklee mamysheko.

Doakan semoga murah rezeki mamy untuk dapatkan hadiah istimewa tajaan dari www.anakkuwira.com (Master Norita) untuk entry kali ini. 

untuk yang ingin ikhtiar dengan set shaklee boleh hubungi mamysheko disini ya.






#Bloggingnextlevel
#Myshakleetestimoni
#Mamysheko 
#PengedarShakleeBeaufortsabah
#Shakleebeaufortsabah
#Shakleekualapenyusabah

Comments