Travel Percuma Dengan Tajaan Percutian Shaklee

 


TRAVEL PERCUMA dengan SHAKLEE!!!  

Tahun ni shaklee akan travel ke KOREA dan Switzeland wahh bestnya!!!! 


Siapa yang tak suka travelkan, apa lagi bila percutian tu percuma bestkan???  Tak pernah pun termimpi nak travel dengan shakle.  Kalau ikutkan kita sendiri pun boleh pergi 😆 cuma mungkin ada banyak perbezaan  Betul Tak???? 

Kalau nak pergi sendiri confirm kena  pilih tempat penginapan yang bajet dan kalau boleh tak masuk tempat yang perlu beli tiket untuk masuk. 😅

Tapi dengan shaklee travel anda akan travel secara percuma malah shaklee akan beri percutian execlusive bertaraf 5 bintang. Wahh!!! Terujakan!!!

Tahun depan 2024 shaklee akan bawa travel  kemana pula ye??  Nak lebih lagi tentang percutian percuma shaklee??? Macam mana nak dapatkan percutian yang ditaja sepenuhnya oleh shaklee??? Jom baca sampai habis. 


Setiap percutian tajaan shaklee memang best gilerrr!!!  shaklee akan sediakan semuanya, anda tinggal bawa diri dan pakaian sahaja. 

Bila dapat percutian tajaan shaklee ini,  mula dari Luggace shaklee akan sediakan untuk setiap seorang,tak payah susah-susah pening kepala nak sediakan atau beli luggace.




Shaklee juga akan sediakan juga, beberapa item lagi yang boleh digunakan sepanjang percutian. 

Kalau travel kena ada wang saku atau wang belanja tuk beli oleh-oleh nanti. Jangan risau bila travel dengan shaklee semuanya ditanggung termasuk wang saku 😆.Shaklee akan berikan wang saku untuk setiap yang layak travel dengan percutian shaklee. Wah siapa yang tak nak kalau macam ni!!!!


Shaklee akan beri yang terbaik untuk setiap percutian yang ditaja oleh shaklee dari tempat penginapan,shaklee akan hotel yang terbaik bertarap 5 bintang untuk keselesaan setiap ahlinya. TERBAIK SHAKLEE 


Bercuti ala VVIP begitulah rasanya dapat percutian shaklee, belum habis lagi shaklee juga akan sediakan atau berikan Suprise gift bagi setiap ahli yang layak travel dengan percutian shaklee.Huh shaklee akan berikan produk supplement untuk setiap seorang secara percuma. Dah chekin hotel masuk je bilik masing-masing suprise gift dah disediakan 😆.

Setiap aktiviti, tempat menginap, makanan,pegangkutan semua shaklee akan survey dahulu .Shaklee akan memilih dan berikan hanya yang terbaik sahaja untuk keselesaan percutian.


Fuh bestkan??? Kita tinggal ready kemas keperluan untuk percutian tu nanti. Dah tahu apa yang menarik tentang percutian tajaan shaklee???  Mesti nak tahu kan macam mana nak dapatkan percutian percuma tajaan shaklee??? 

Caranya mudah je!!!  Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli shaklee ( boleh klik disini untuk hubungi kami) dan mulakan bisnes shaklee anda secara konsisten,raih rank dan majukan bisnes shaklee anda,yang penting kena rajin, konsisten dan tak mudah putus asa.

Setelah berusaha berhempas pulas, shaklee akan reward kita dengan 3C ,apa tu 3c???

3C SHAKLEE

1.Cash Bonus

2.Car Bonus

3. Convention Trip(travel with shaklee) 

Shaklee akan reward Kita dengan percutian percuma setiap tahun. Setiap tahun 2 negara kita boleh pergi dengan shaklee. All Fully sponser by shaklee. Kita hanya bawa diri dan baju untuk OOTD nanti 😁

Psstt tahun depan shaklee akan kemana ???



Apa tunggu lagi mudahkan???  Jom sertai kami, boleh klik icon dibawah ini. 


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah



Comments