Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee


Survey-survey vitamin dekat pasaran sekarang bersepah-sepah banyak produk kesihatan dan kecantikan yang terdiri daripada produk tempatan mahupun luar negara. 

Mesti anda keliru nak buat pilihan produk yang mana satu kan ??? Jangan risau mamysheko sangat memahami masalah yang anda semua hadapi hehe. Sebab mamysheko pun pernah macam anda semua juga,tapi sekarang mamysheko adalah seorang "SHAKLEE LOVER".

KENAPA????  MEH mamysheko kongsikan antara sebab-sebab kenapa mamy memilih vitamin shaklee. 


SEBAB-SEBAB KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE


1.Shaklee syarikat produk kesihatan pertama dunia. 

Untuk pengetahuan anda semua syarikat shaklee telah wujud lebih dari 10 dekad lebih dari 100 tahun lamanya. Dan telah menerajui produk kesihatan semulajadi yang pertama di dunia. 

Pengasas produk shaklee adalah Doktor Forrest C Shaklee, dan pada tahun 1915 beliaun telah mencipta multivitamin pertama dunian " VITALISED MINERALS" multivitamin tertua di dunia dan kini telah dinaik taraf dan ditambah baik pattennya kini dikenali Sebagai Vita-lize .

Pendek kata apabila produk dah berusia ratusan tahun dan syarikat pun  sudah berabad lamanya. Sudah pastilah prosuk shaklee sangat diyakini. 

2.Produk Shaklee terbukti selamat.

Istimewa produk shaklee adalah ianya dicipta oleh saintis ,shaklee mempunyai lebih dari 60 orang saintis bertauliah yang terdiri daripada pelbagai kaum,,bangsa dan agama. 

Para saintis shaklee menjalankan ujikaji klinikal terhadap setiap produk-produk sebelum dikeluarkan dan dipasarkan, untuk memastikan produk shaklee selamat digunakan. 

Shaklee memiliki makmal kajiannya sendiri dan para penyelidik sendiri di Hayward California dan makmal kedua dibina di stanford university in palo alro california. 

Shaklee lebih banyak melabur dalam research dan development. Sedangkan syarikat lain melabur berjuta-juta ringgit hanya untuk pengiklanan, demi melariskan produk. 

Shaklee juga menjalankan ujian QC "quality chek"setiap tahun keatas semua produknya. 

Selain mempunyai ahli saintisnya sendiri shaklee juga mempunyai ahli botani khas dan mereka akan  menjalankan lebih 350 ujian, ke atas setiap bahan-bahan botani terbaru untuk mengesan logam, racun perosak atau mana-mana pencemaran yang berbahaya. 

Sudut info

Para saintis shaklee menjalankan ujian klinikal ke atas manusia bukan pada haiwan. Untuk membuktikan secara saintifik produk-produk shaklee boleh diutilisasikan dan selamat ke atas tubuh badan manusia. 

3.Shaklee diakui Halal

Sijil halal ISA shaklee
tahun 2023
Di atas adalah sijil halal ISA shaklee ,setiap produk shaklee diakui halal oleh sebuah badan halal di sana,yang dikenali sebagai ISLAMIC SERVICES OF AMERICA (ISA) sama seperti JAKIM dimalaysia. 


Ini adalah bukti badan halal ISA diiktiraf oleh JAKIM malaysia. 

Untuk pengetahuan semua produk shaklee bagi setiap negara adalah berbeza.Kilang bagi negara islam seperti malaysia dan indonesia diasingkan dengan produk untuk negara bukan islam, bagi memastikan bahan-bahan bebas daripada unsur-unsur tidak halal dan meragukan. 

Perbezaan produk mengikuti negara

Jadi takdelah shaklee produk tak halal. 

4.Produk shaklee terbukti berkesan

Pernah nampak iklan shaklee di televisyen??  Tak pernah kan???  Shaklee juga tidak ada produk duta. Inilah kelebihan shaklee yang produk lain tak boleh tandingi. Tak ada duta tak semestinya produk shaklee tak bagus. Shaklee mahu lahirkan sendiri duta dari kalangan penggunanya.Shaklee lebih banyak melabur untuk menjalankan penyelidikan dan pembagunan shaklee. 

Real testimoni memang banyak tinggal search kat google confrim jumpa beribu-ribu testimoni. ini lah bukti produk shaklee berkesan dan telah memuaskan hati berjuta-juta penggunanya. 

Shaklee pilihan produk dimalaysia

5.Produk shaklee bebas bahan kimia.

Parabens adalah antara sejenis bahan kimia yang selalu kita jumpa dalam produk kesihatan dan kecantikan kulit,  markuri juga selalu jumpakan???  Bukan setakat pada produk dewasa malah pada produk bayi juga. Bahaya kesan jangka panjang pengguna boleh dapat pelbagai penyakit kronik seperti kanser, buah pinggang rosak,penyakit kulit dan lain-lain lagi. 

Shaklee selamat untuk diambil jangka masa panjang kerana semua bahan yang digunakan adalah bahan semulajadi bebas dari bahan kimia dan perosak. 

Untuk anda semua diluar sana jadilah seorang pengguna yang bijak dalam memilih produk kesihatan dan kecantikan.sayangi tubuh badan anda hindari dari penyakit-penyakit yang disebabkan oleh produk yang tidak selamat. 

Semoga perkongsian mamysheko kali ini serba sedikit memberi manfaat kepada anda semua, Jom pilij shaklee sebagai rakan baik anda. 💚 shaklee

Nak produk shaklee berserta khidmat konsultasi percuma, Hubungi mamysheko disini 👇

http://www.wasap.my/+60178975764

Atau klik icon dibawah ini 👇


#NextLevelblogging
#megablogshaklee
#shakleeThriumph2023
#shakleeThrive2023
#shakleeBeaufortSabah
#shakleeKualaPenyuSabah
#shakleePaparSabah








Comments